You are not logged in.

Dear visitor, welcome to krpano.com Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Sunday, February 13th 2011, 11:51pm

Editor Plugin Ändern

Hallo,

ich muss einen editor schreiben, welche den user ermöglich, die Punkte zu bestimmen und nach einer einen Bild auswählen. Dieses Bild soll in den ausgewählten Bilder platzieren. Leider derzeitige editor plugin ermöglicht nur scaling von der bildern oder nur einen polygon auswählen.

Meine Frage ist wenn ich die source von editor plugin kaufe, ist es für mich nutzlich (kann dieser source mir vieles erleichtern)?

Danke im Voraus!

iceman_fx

Professional

Occupation: Webdesigner- und entwickler sowie Fotodesigner

• Send private message

2

Monday, February 14th 2011, 9:04am

Hi,

der Soorcecode kann auch nicht mehr.

Aber Du kannst damit Dir deinen eigenen Editor programmieren, indem Du den bestehenden erweiterst.

PS: Ich wusste gar nicht, dass man den Editorcode auch kaufen kann.
VG vom iceman

www.fotodesign360.de / www.falkomueller.com
_____________________________________________________________________________________________________________________
Sende eCards direkt aus Deinem Panorama. Send eCards from your panorama.
The eCard-Plugin for krpano >> http://ecardplugin.falkomueller.com

Zephyr

Professional

Occupation: Web developer

• Send private message

3

Monday, February 14th 2011, 9:21am

It's possible to buy the source code for the editor.

http://krpano.com/plugins/editor/#top

and click the link for "options & editor plugin source codes"
3d childrens game using krpano Game
Minify your xml with my krpano XML Compressor
Krpano XML Parsing Error Checklist
Available for hire (krpano xml, javascript, actionscript, flash, php and ipad plugins).

iceman_fx

Professional

Occupation: Webdesigner- und entwickler sowie Fotodesigner

• Send private message

4

Monday, February 14th 2011, 9:49am

great.

thanks
VG vom iceman

www.fotodesign360.de / www.falkomueller.com
_____________________________________________________________________________________________________________________
Sende eCards direkt aus Deinem Panorama. Send eCards from your panorama.
The eCard-Plugin for krpano >> http://ecardplugin.falkomueller.com

5

Monday, February 14th 2011, 10:26am

Hi,

it is to possible to implement what i want to do? i explain it again in English, i want to select points (it is the same like polygonal hotspot) and then add image into this points. because the plugin now enables to scale images but it does not work perfect if i want to scale it in just vertically.

Or other way to make it possible?

thanks in advance,

6

Monday, February 14th 2011, 2:48pm

Hi,
Meine Frage ist wenn ich die source von editor plugin kaufe, ist es für mich nutzlich (kann dieser source mir vieles erleichtern)?
schwer zu sagen, der Code zum Hotspot hinzufügen ist im Prinzip recht einfach,
es werden dort auch nur die krpano screentosphere und addhotspot Actions aufgerufen,

wenn du ein Bild per Polygon-punkten definieren möchtest, dann müsstest du eher die Mathematik dahinter verstehen, der Source-Code selbst ist da nicht unbedingt eine Hilfe...

Schöne Grüße,
Klaus

7

Wednesday, November 21st 2012, 3:07pm

editor plugin source code

Is the editor source code still available for purchase? I cannot locate the link anymore. Thanks !

8

Wednesday, November 21st 2012, 5:21pm

Hi,
Is the editor source code still available for purchase?
No, the source code of the editor plugin is not available anymore for purchase.

Best regards,
Klaus