You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 116.

Wednesday, March 6th 2013, 6:25am

Author: sascha_kote

Google Analytics Plugin

Does no One can help me?

Monday, March 4th 2013, 4:05pm

does no one else has the same problem on iphone?

does no one else has the same problem? sascha

Friday, March 1st 2013, 4:44pm

Google Analytics Plugin

no one an answer?

Thursday, February 28th 2013, 5:35pm

no html5 version on android

hi, i have a pano for flash & html. iphone, pc are all ok, but on android i get a failure. error: adobe flash player9/10 or higher is needed. click to download. i click, but couldn`t install. why use the android not the html5 version? samsung gt-s55660, android version 2.3.6, ginerbread thanks sascha

Thursday, February 28th 2013, 1:22pm

with include analytics.xml only black screen on iphone - HELP

<events onloadcomplete="plugin[ga].trackpageview(/pano/)" /> i put in each xml an event and google counts but: on my iphone i get a black screen my dropdown is there, i can change, but only black when i delete the <include url="analytics.xml"/> in my first pano, it`s all right. what have i to do to use it on my iphone?

Wednesday, February 27th 2013, 4:17pm

Google Analytics Plugin

ok, google noticed the first visitors, but i see only the visitors of the index.html, where the analytics snippet is. how can i see, which panorama is visited and how often?

Wednesday, February 27th 2013, 2:34pm

nee gallery for pc and mobile devices

that sounds good. i need it for a client. can you send me the price for it. thanks sascha

Wednesday, February 27th 2013, 12:52pm

that looks fine :-) flash & html5, correct? is possible to show video files, too? sascha

Wednesday, February 27th 2013, 12:27pm

is this right?

hi, i have for each panorama a xml file. all the files in the same directory. this is my analytics.xml in the first pano i included the file: <include url="analytics.xml"/> or have i include it in all xml files? do i have include an action? <krpano> <plugin account="UA-11111111" mode="auto" preload="true" alturl="analytics.js" url="analytics.swf" name="ga"> <pano name="pano0" xmlurl="pano0.xml" pageurl="/pano0/" /> <pano name="pano1" xmlurl="pano1.xml" pageurl="/pano1/" /> <pano name="pano2" xml...

Wednesday, February 27th 2013, 11:14am

no analytics.js

i found it in the demo.

Wednesday, February 27th 2013, 10:48am

hi hans, yes, still image gallery, best a xml-gallery. the krpano example is quit good, but not enough pictures, i need. min. 10. thanks for the info about crash. sascha

Wednesday, February 27th 2013, 7:42am

hi, i`m looking for a gallery to use on pc and mobile devices. the example in the examples is perfectly, but i need a gallery with 20 pictures and with this version i can use only 5-6 pictures. is it possible to make it scrollable or do anyone knew an other solution? thanks sascha

Wednesday, September 7th 2011, 1:45pm

wie die neue krpano version in panotour pro nutzen?

hi, bin gerade dabei den neuen videoplayer von krpano zu testen. habe aber jetzt bei panotour pro das problem, das die dort genutzte krpano.swf zu alt ist. stehe momentan auf dem schlauch, wo ich die neue krpano.swf reinkopieren muss, damit panotour pro die neue version nutzt. danke sascha

Saturday, July 2nd 2011, 1:10pm

kennt sich jemand mit panotour pro aus? problem bei mobile version

Pano ist 3000 x 1500, Cubes sind 955. Läuft aufm iPad , iPhone schmiert ab. In deinem Droplet ist es ja korrekt, nur nicht im Panotour pro. Im kolor Forum regt sich leider nix. Sascha

Friday, July 1st 2011, 1:22pm

kennt sich jemand mit panotour pro aus? problem bei mobile version

hi, wenn ich die desktop und mobile tour mit panotour pro erstelle, werden mir nur 6 cubes erstellt. in der xml ist der pfad zu den mobile und tablet cubes genau wie die des desktop. eigentlich müßte ich doch 18 cubes haben und auch die pfade anders sein! was mache ich falsch? sascha <image type="CUBE"> <left url="virtualtourdata/virtualtour7/3.jpg"/> <front url="virtualtourdata/virtualtour7/0.jpg"/> <right url="virtualtourdata/virtualtour7/1.jpg"/> <back url="virtualtourdata/virtualtour7/2.jpg"...

Monday, March 7th 2011, 4:51pm

thumbbar individuell erstellen

beim vtour droplet werden ja automatisch für alle panos thumbs erstellt. gibt es da die möglichkeit, dies manuell anzulegen, wenn man nicht für jedes pano ein thumb möchte? für pc hab ich das jetzt wohl hinbekommen, jedoch in einem textfield, was auf dem ipad nicht funzt. sascha

Monday, March 7th 2011, 1:35pm

thumbs in texfeld zu scenes verlinken

hallo, ich möchte ein textfeld einblenden lassen, indem ich eine thumbgalerie habe, über die ich in den einzelnen scenes wechseln kann. normale grafiken lassen sich einbinden, aber nix mit den thumbs muss ja nicht unbedingt ein textfeld sein. es soll auch auf dem ipad laufen, aber die thumbbar des vtour-droplets ist nicht so das passende. thanx sascha <plugin name="help_text" url="plugins/textfield.swf" keep="true" visible="false" enabled="false" handcursor="true" capture="true" children="true" ...

Friday, February 25th 2011, 11:51am

iphone - eingeblendete grafik näher ranzoomen - geht das?

hallo, ich lasse über einen button eine infografik ein- und ausblenden - klappt auch wie gewünscht beim iphone und ipad :-) das display des ipad ist ja groß genug zum lesen, jedoch beim iphone gibts probleme. meine frage: gibt es irgendwie die möglichkeit, die grafik auf dem iphone zu zoomen, um den text besser zu lesen? leider zoomt mir das teil nur das pano im hintergrund. vg sascha <plugin name="hilfebutton_001" url="buttons/b-info.png" keep="false" visible="true" enabled="true" zorder="5" au...