You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 40.

Monday, May 7th 2012, 1:39pm

Author: Panomate

Fullscreen Button on IPhone / IPad. Use it, or not?

Hi Tuur VERY GOOD! I didn't change the actual Code for displaying the button; THAT was my mistake THANKS TUUR!

Monday, May 7th 2012, 1:04pm

Hi Tuur, Hi Hans I think that the "trick" with the parameter devices="desktop" does exactly what the customer wants! We will give it a try and will see what comes out. The Test-Panorama can be found here: http://www.ariba.ch/fileadmin/flash_pano/verkehrshaus/1/pano.html THANKS Tuur Thanks also to Hans, for pointing to some important issues too Let's see how it behaves. Greetings Rienus

Monday, May 7th 2012, 11:43am

Hi all together After a long time I need to get active with KRPano again. A customer wants to display his panoramas in Flash, Iphone and IPad. The KRPano tools generated the right code, but I needed to display a Fullscreen Button for the Flash type of displaying the panorama. Now the customer asked how the Fullscreen button functions on Iphone and IPad. I read a lot about the fullscreen possibility, and as far as I can tell, it doesn't seem to function on the Iphone and Ipad. Did I missed someth...

Saturday, April 2nd 2011, 12:04am

simpleviewer in Krpano

Hi Jarredga Thanks; that gives me the answer I was looking for right now. Now I will order the gallery; let's see if I'm intelligent enought being able to integrate it. Greeting Rienus

Friday, April 1st 2011, 2:20pm

ktransform erweitern

Hi Dr. Schneckem Kleine Tipp: Du kannst die Position mühelos in Photoshop(Ich benutze CS4) verschieben. 1. Lade dein Panorama in Photoshop 2. Gehe nach "Filter" --> "Sonstige Filter" --> Verschiebungseffekt 3. Regler verschieben --> Fertig Es gibt dir keine Preview über wie die Würfelflächen aussehen wrden nach Verarbeitung mit den KRPano Tools, aber für mich funktioniert das perfekt so. Bedenke dass wenn GEO Richtung gespeichert ist im Panorama, die Informationen nicht mehr stimmen nach diesen ...

Friday, April 1st 2011, 1:26pm

simpleviewer in Krpano

Hi Asperix I've heard that the Pro version of the Simple Viewer doesn't function in KRPano. Does it need a change of Code, or does is works just fine? Need to buy the license and I don't want to buy something which isn't functioning... Thanks Rienus

Monday, March 14th 2011, 12:52pm

Kmakemultires - Multiple folders for tiles

Hi Hans Thanks for the nice compliments Greetings Rienus

Friday, March 11th 2011, 4:34pm

Kmakemultires - Multiple folders for tiles

Hi Hans I just took a look at your Panoramas on your Website. VERY, VERY impressive sharp Panoramas. Congratulations! Greetings Rienus p.s.: Just saw you cooperate with Thomas Krüger. Very nice; two professionals joining on http://www.yachtpanorama.com. Very impressive

Wednesday, February 2nd 2011, 3:39pm

e-card plugin now available in english, french, spain, portuguese, russian and polish

Hi Iceman That would be really great and very usefull. I will buy it if you are ready with it and it functions well Greetings Rienus

Wednesday, February 2nd 2011, 1:20pm

e-card plugin now available in english, french, spain, portuguese, russian and polish

Hi Iceman Would it be possible to get a version of the E-Card Plugin with XML File with Parameter for all used Text (multilanguage) and all other isues like Colors, Fonts and so on? Putting the valus in an XML File would give the possibilities to supply E-Cards in as many languages as needed and all could be feeded easily in PHP into an SQL Database. What do you think? Greetings Rienus

Thursday, December 2nd 2010, 3:56pm

What about updates of the Google Map for the newest Player

Hi Klaus I just saw you have delivered the Google Map Plugin also in the newest package. Are there any significant changes, forcing us to use the new Google Map Plugin? If yes, should we ask you all the time or do you have some kind of a solution for notifying the buyers of the Google Map Source Code if updates are available? Thanks in advance for answering. Rienus

Monday, November 15th 2010, 4:34pm

eCard-Plugin bereit zum Test - Ihr seid eingeladen ;-))

Hi Auch ich finde die Idee sehr schön! Habe es gerade getested und es scheint sehr gut zu funktionieren. Leider gibt es ausserhalbder Ecard Elementen, welcher nicht schön dargestellt werden. Windows 7 Ultimate 64B. Outlook Client 2010. Schöne Grüsse Rienus

Wednesday, November 10th 2010, 2:12pm

krpano 1.0.8.12

Hi Klaus Wieder mal eine fantastische Sache Danke vielmals! Gruss Rienus

Monday, September 27th 2010, 4:14pm

Gui nur mit Autopano?

Hi Klaus Ich möchte mich im grosse ganze gerne anschliessen an deiner Meinung, dass der Player für Fachidioten genau das richtige ist. Dieser Fachidioten (ich meine damit nicht alle!) haben aber das Problem, dass sie nicht richtig verkaufen können (möchten) und kennen wahrscheinlich den Begriff "Klingenputzen" weniger. Also denke ich, dass es ein bestimmtes Gleichgewicht gibt zwischen Programmierer (die ich nun einmal als Fachidiot sehe) und Verkaufsprofies… Ich denke aber dass man das Ganze in ...

Monday, September 20th 2010, 10:39am

Gui nur mit Autopano?

Hoi Zusammen Extrem interessante Thread Entschuldigung das ich so spät meine Beitrag am Thread leiste! Wir arbeiten bereits seit Jahren an eine Online (Webbrowser basierte) Gesamtlösung für das erstellen, verwalten und publizieren von virtuelle Begehungen (mit dem Code-Name "Media2Web"). Unser Business Case basiert auf kommerzielle Nutzung des Systems. Mittels Lizenzen können virtueller Begehungen erstellt werden. Wiederverkäufer bestellen den notwendigen Lizenzen mit Rabatt und verrechnen die L...

Friday, April 30th 2010, 3:06pm

Verständnis Problem "Flat Pano / Gigabyte Pixel Panoramen"

Hi Klaus Vielen Dank für Dein Antwort! Der Flash programmierer soll das zusammen mit unser PHP-Guys anschauen :-) Gruss Rienus

Friday, April 23rd 2010, 12:35pm

Right mouse click context menu: which Items make sense to activate per default?

Hi to all KRPano Enthausiastics I'm just writing a document for our programmers concerning the default right click context menu items (can be set active/inactive), and I was wondering if there are more Items which could be activated per default. I would be very happy, if you could take a look at the screenshot, and give some tips what we could integrate in the system per default. It concerns only the items, which can be selected without creating own Items. The creation of own items will be autom...

Thursday, April 22nd 2010, 2:24pm

Hoi Klaus Mmmm. Bis anhin habe ich alles noch verstanden, aber dieser "Flat Teilpanorama"-Geschichte macht mich Kopfschmerzen Ich möchte gerne eine vollautomatische Lösung einsetzen, weil bis anhin alles automatisiert wird in unser Lösung. Könnte es ein Ansatz sein, beim Upload von das Teilpanorama ebenfalls ein 2:1-Panorama zu verlangen, welcher dann mittels Parameter der flat modus-Ansicht "Einschränkt"? Genau hier habe ich ein Verständnissproblem wahrscheinlich... Ich blicke leider nicht mehr...

Thursday, April 22nd 2010, 1:40pm

Ich möchte vermeiden, das wir ein unnötige "Overload" von vorhandene Panoramen auf unser Server haben. Im Moment werden bereits verschiedene Auflösungen (Cubes) und Multires Tiles erstellt. Wenn ich dann auch noch für die Flat Darstellung generieren muss, dann könnte die gesamte grösse der Dateien auf der Festplatte pro Panorama schon heftig gross werden.... Ich muss mir mal überlegen, wie ich Teilpanoramen handhaben soll. Die Flat Darstellung ist schon richtig interessant; um zu mehr, wenn es e...